nedjelja, 1. svibnja 2016.

FBI rukavice...Gaga u kujni

Prije FBI rukavica nisam poznavala Draganin vegetarijanski blog. Drago mi je da sam je upoznala jer obožavam raznolikost jela bez mesa. Zabilježila sam si kao i uvijek desetak recepata, isprobala tri, a fotkala jedva dva.
Prvi recept koji sam isprobala bila je juha od batata, mrkve i đumbira.  Jednom djetetu se toliko svidjela da je pojela tri tanjura. Tada je nisam uspjela slikati. Drugi put sam je opet radila kako bi je slikala, ali dok sam došla s posla oni su juhu već pojeli i naravno nisam je opet uspjela uslikati. Ali nema veza, juha je za svaku preporuku i sigurno ću je opet raditi.


Jedino jelo koje sam u miru isprobala i pofotkala su Kuglice od datulja i kokosa. Radila sam ih sa suhim datuljama i isto su bili fini. Zdravi desert...stalno bi jela takve.

Kako se bližio mjesec kraju, bilo mi je žao da nisam još nešto isprobala. prilika je bila dječji rođendan, ostalo mi oraha i napravila sam jedan tako jednostavan kolač, da su svi bili oduševljeni, tražili su recept. A ono...izmutiš 4 sastojka u padeli bez miksera i staviš peći...Bubine štangle od oraha. Jutros kada je rođendan završio uspjela sam komadiće pokupiti da bih pofotkala. Izgledaju očajno, ali svi su rekli da su prefini...


Žao mi je da nisam isprobala pizzu s karfiolom i batat s brokulom iz pećnice. Ali sada mi je blog zabilježen i pratim Draganu i dalje i veselim se novim vegetarijanskim idejama.

Broj komentara: 7:

  1. Draga Ingrid, baš me obradovalo što si isprobala moje recepte i uspela da uslikaš isprobano (osim čorbe, smejala sam se što su tvoji u dva navrata pojeli "manekena" za slikanje). Drago mi je da ti se ono što si pripremila dopalo! Inače se meni Bubine štangle teško seku i nisu uvek besprekornog oblika, ali njihov ukus i jednostavna priprema opravdava njihov "razbarušeni" izgled. Pozdravljam te i od srca zahvaljujem na istraživanju mog bloga! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakvi divni kolacici, cekam da jedna cokoladna kuglica sklizne sa ekrana i dokotrlja se do mene.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema bolje preporuke za nečije recepte tj. neko jelo već kada nestane iz tanjira brzinom svetlosti... Na zdravlje i u slast! Kuglice su ti odlične a Bubin štanglice govore same za sebe (tekstura je takva da odmah poželiš da ih gricneš) bez obzira na svoju nesavršenost. Bravo za tebe i Gaganu! ☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm slatki odabir :) Super izgledaju kuglice, a i kolačić je sigurno bio fin. Za juhu nema veze kaj nije poslikana, tvoja kćer i tri tanjura govore više od slike.

    OdgovoriIzbriši