ponedjeljak, 16. rujna 2013.

Zapečene smokve s kozjim sirom


Ovaj vikend proslavili smo šogorov četrdeseti. Bila sam sigurna da će biti u điru neka luda torta, ali je želja ostala na kolačima. Pa da baš ne bude obično, uz ostale kolače napravila sam predjelo od zapečenih smokava i štrudlu od smokava, koja će ići u drugom postu. Smokve su bile dosta oštećene od kiše, ali sam uspjela  prebrati bolje, a ostale ostavila za štrudlu.




 

ZAPEČENE SMOKVE S KOZJIM SIROM

smokve
150 g kozjeg sira (Lidl)
med
papar

Smokvama sam odrezala peteljke, zarezala ih u križ i napunila kozjim sirom. Nisu mi baš htjele stajati uspravno, nego se svaka nagnula na svoju stranu. Svaku sam zalila tekućim medom i stavila peći na 200 stupnjeva.

 

Pekle su se oko 20 minuta, kad sam ih izvadila, posipala sam ih svježe samljevenim paprom.



I za slikanje su bile prilično nestašne. Zanimljivo je bilo kad sam donijela za stol. Neki nisu htjeli ni probati, ali oni koji su probali bili su oduševljeni i uzimali još. A što se mene tiče, ja obožavam ovakve stvari i sigurno ću opet ponoviti bez obzira na one koji kažu da uvijek nešto kemijam.
 

Recept je poslan za igricu Ajme koliko nas je čija je domaćica Snežana s bloga Sneško domaćica.

Broj komentara: 10:

  1. Ja volim kemijanja :)) Oduševio me ovaj tvoj recept, u biti toliko jednostavno a djeluje prefino. Smokve volim, kozji sir isto, plus med...mmmm...moram isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, baš mrzim kad kiša ošteti smokve. Srećom, imala si ih dovoljno da realiziraš svoje zamisli, a ove smokvice s fotke mame na grickanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja smokve obozavam i ovim bih se rado posluzila. Ovde nema sta da ne bude ukusno. Ovo je prava gozba.

    OdgovoriIzbriši
  4. uh, Ingrid , super receptić . Kombinacija koja uvek prija. Al' bih uzela jednu ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni jedan od najdrazih nacina serviranja smokvi; cekamo recept za strudlu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bar po meni jako fino i mirisno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan kombinacija, kako bih sad s guštom gricnula makar jednu smokvicu... :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super kombinacija! Sigurno ću isprobati!

    OdgovoriIzbriši